پست ثابت
تو فقط بخند...

روده هاتو بگیر از خنده نترکی

سيلااااااام!

من يه آدم از يه گوشه اززمين خدام...

امروزاين وبوبراي شمادرست كردم.اينجانه گريه داريم نه غصه.فقط بخند...

اميدوارم ازش خوشتون بياد.نظرفراموش نشه هاااااا



نظرات شما عزیزان:

نامی
ساعت18:05---8 ارديبهشت 1392
ممنون از حضوره زیبات

ادم موجودیه ک به همه چیز عادت میکنه

وبت عالیه بازم سربزن


KiMiYa
ساعت21:02---15 فروردين 1392
دراز می کشم
روبروی آسمان
با سرانگشت خیالم می کشم
ستاره ای نیمه جان...

نشسته بر بالینش
آدمکی تنها...
دعا بر لب
در حسرت آمین ها...

آدمک غمگین
چقدر شبیه من
ستاره ای ندارد
میان هفت آسمان...

سلام وب جالبي دارين ممنون ميشم ب منم

سربنين و نظرتونو بهم بگين
يا حـــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــق


رضاچیپال
ساعت18:23---21 اسفند 1391
وبلاگ خوبی داری بیا باهم تبادل لینک داشته باشیم ممنون میشم

arman
ساعت18:37---15 دی 1391
slm veb gha6angi dari azat mikham mano ba esme setarehaye sorbi link koni ta manam linket konam.

yasamin
ساعت10:47---10 دی 1391
salam web khobi dari man linket kardam age dost dashty mitoni mano link koni

مهسا
ساعت20:16---19 آذر 1391
سلام عزززیزززم!چطوری؟

وبلاگت قشنگه بازم بهت سر میزنم

پیش منم بیا باشه؟؟!!

بیاییییییا
پاسخ:سلام.جايي نري ك من اومدماااااااااااااااااااا


nafas
ساعت13:19---8 آذر 1391
salam chetori?webe ghashangiye

Max-Riban
ساعت14:57---3 آذر 1391
سلام
وبلاگ خوبی داری به وب منم یه سری بزن
اگه دوست داشتی تبادل لینک کنیم منو با اسم ساکس رایگان لینک کن و بهم خبر بده تا شما رو لینک کنم اگه خواستی بنر وبلاگم رو تو وبت بزار.
موفق باشی
منتظرتم...


nafas
ساعت12:21---16 آبان 1391
salam web bahali dari


پاسخ یکی : البته که وبمون باحاله ! پس چی دادا


سارا
ساعت16:55---12 آبان 1391
نشستم پای مشروب گفتن بخور بگو به

سلامتی اونی که دوستش دارم...

پیکو به لبم نزدیک کردم اما نخوردم!

ولی گفتم به سلامتیه اونی

که از وجودش نفس میکشم...

گفتن چرا نخوردی؟؟؟

سلامتیه اونو تو پاکی میخوام نه مستی!!!


پرنسس
ساعت15:03---10 آبان 1391
وبت خیلی باحاه..
دمت گرم.کلی حال کردم.
بیا اونورا.خوشحال میشم...
لینکم کنی هم که دیگه کلی خوشحال میشم
فداااااامدااااااااااا


فائزه
ساعت13:19---5 آبان 1391
سلام ممنون به وبم سر زدی لینکیدمت

یه نفر
ساعت0:46---30 مهر 1391
ما نصفه شبی با نت قرض و قوله ای کلی مانت گذاشتم انگاری صدتا یکی رفت اما فدا سرت و سرم ....

دیگه ببخش ما نت داغون شما وای قای ما لواشک فافا شما بستنی زعفرونی برج میلاد ... ما لی لی قاقا شما کف اروپا سوشی و مربا( بخاطر قافیه اش آوزدم


reza
ساعت19:52---15 مهر 1391
خوشم میاد اصلا سر نمیزنی
اصلا دیگه نمیام وبلاگت
بیخی
بیا پیشم ، آپم
بیا که کلی چیز باحال نوشتم


سیمین
ساعت19:08---10 مهر 1391
سیلام یکی من سیمینم وبت عالیه نظرت باتبادل لینک چیه بهم خبربده؟پاسخ:عليك سيلام.موافقم بدجووووووووووور

فاطیما
ساعت21:04---8 مهر 1391
سیلام یکی ! چوطوری ؟؟؟؟

خنده نکن زار زار

میبرمت بازار

میفروشمت یک هزار پاسخ:شما لف داري.كلا تو كارخريدوفروش نرو اقتصادمملكت داغون ميشه.....


mehrdad
ساعت19:27---8 مهر 1391
پاسخ:دم شما هم گرم.من؟:يكي!!!!!

امیرღعطیه
ساعت0:30---7 مهر 1391
سلام عزیزم وبلاگ خیلی قشنگی داری من لینکت کردم
پاسخ:سلام ازماس!مرسي.منم لينكت كردم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 6 مهر 1398برچسب:,ساعت 16:32 توسط یکی|



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت